Slutar blogga igen haha..

Förlåt för lite bloggning, ska försöka blogga oftare nu :)
Kör en 30 sanningar om mig själv.. så får vi se hur det går :)

så här kör vi:

1. Jag är grymt mörkrädd
2. Jag har opererat bort polyperna (stavning)
3. Jag är sjukt viktberoende tyvärr.. får panik om jag går upp nått kilo, så slutar jag äta tills jag går ner igen.
4.Jag är sportberoende, typ det jag lever för.
5.Jag är halvsvensk och halvtysk
6.Jag sover med gossedjur
7.Jag vill bara resa inom Europa, vill inte utanför.. utom USA då;)
8.tyvärr biter jag på naglarna, när jag blir nervös eller väntar så gör jag det. ska försöka jobba bort det.
9.De flesta shorts/byxor jag har är barnstorlek.
10.Jag har spelat cod i typ 3 år hihi :] (inte än men nästan)
11.Jag hatar att städa rummet så mamma/pappa gör det åt mig tyvärr, också något jag ska försöka få bort.
12. Jag älskar att köpa kläder, men typ hälften av det är oanvänt.
13. Jag hatar den svenska sommaren, typ sol sammanlagt en vecka serriöst. bara regn ju..
14. jag är jätte rädd för att vara blek.
15. Har slösat bort fleeera fleera tusen spänn på solarium, ett tag solade jag och mamma typ 3 ggr i veckan för 60 spänn per gång. Och det ångrar jag.
16. 2012 har varit det värsta året i mitt liv. (hittils)
17. Jag hatar mig själv, typ allt haha.
18. Med mig så är vi 10 syskon, och då räknar jag med halvsyskon också.
19.Dom lyckligaste dagarna det här året är när Jai Brooks/Moritz Leitner( en fotbollsspelare)/Timeless(enrappare) svarade på fb, ba skrev nått random skit och dom svarade + att Jai och Timeless skickade vänförfrågan. lyckligastpåjorden.
20.Jag läser Jockiboi och Widerstedts blogg varje dag heh.
21.Maskar är det värsta jag vet, tycker alla insäkter kan gå och dö.
Minns när det var en regnig dag och jag skulle gå till skolan och såg hur mycket maskar det var på vägen, även om jag hade cykel var jag så jävla nära på att inte åka till skolan, typ grät hela vägen hha :(
22.Får panik om jag går över 44-45 kg.
23.Jag älskar mina föräldrar mest över allt, dom är så underbara,perfekta.
24.Jag vill ha 2 barn när jag blir större. :)
25. Jag är beroende av hallonsoda.
26. Jag SKA ta hål i naveln efter sommarn,*host sommarn*
27. Åker till Amsterdam/Bremen i augusti för att hälsa på A.<3
28. En gång när jag badade så klämde jag fingret i nått sak så lillfingret fastna, och sen dess har jag typ en linje över halva lillfingret.
29. 2014 ska jag åka till Tyskland under VM så man får lite VM stämmning iaf jämnfört med här -.- ska stå med över 1 miljon i berlin och ba IAILSKDJKALSDJKLJSDKL!!!!!!!!!
30. Jag suger på att spara pengar, slösar allt första dan och sen lever jag som en råtta tills jag får pengar nästa gång.

SÅÅÅ haha satt typ 1 timme serri.
Men ah, har fett tråkigt så :))
hare bra, hejdåå!
Ni får någon random bild också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0