besviken

Asså är fett besviken på Tysklands spel faktiskt..
Dom spelade sån där tråkig jävla feg fotboll, inte sån där fotboll
som dom spelade i VM 2010 då det var snyggt,snabbt spel.. Iofs
så spelade Portugal väldigt bra och kompakt så ja, vi får väl se hure
går mot holland som har typ samma spelsätt, blir väl 10-0 till holland :)
Fast måste säga fyfan vad jag älskar Manuel Neuer!
Typ den enda som var bra.
Aja ska inte va arg, dom vann med 1-0 iallfall! :)
och haha Max ringde mig från tyskland då efteråt och var ganska så full och jag svarade ba:
-Hallå?
han:
-DDEEEUUTSCHLAAAANDD (massa tutande bilar och folk som skriker)
och jag började asgarva och sa ba:
-haha i fucking love you guys (asså tyskland att dom vann)
sen sa vi nåra saker och sen la han på, men endå gulligt :DD
Nu hoppas jag bara på att Italien krossar Spanienbög imorgon!
Och att Sverige vinner mot Ukraina! :)
Känns som att det här kmr bli en liten fotbollsblogg nu under EM, för pallar inte skriva ba;
oh idag har jag... osv fett tråkigt.
MEN orkar inte skriva mer, HEJDÅ!
Här är förövrigt en bild Max skickade igår efter matchen, tycker det är jävligt roligt att det är fest varje gång man vinner, även fast det bara är typ en vanlig match, önskar det var lite så här också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0