FUCK SKOLAN

Asså orkar inte, alla har sommarlov och typ kan sova ur hur länge dom vill medans jag har sommarskola tsm med Mirella för vi suger i matte satan.
Jag hade 3 poäng i från E, så sug ollon så sur jag är..
Sen ska man upp och sätta sig på bussen som man måste betala sj för 42 spänn per dag, om inte skolkorten funkar pallar jag fan inte gå. :)
Aja, ska sluta whina som en noob.
Godnatt!
Och inte fan blire bättre av att det är cp fotboll imorgon.
Önskar fan jag var intresserad av blommor och fåglar isf för sport för fotboll kommer fan bli min död..
Tyskland - Holland
0-4 säkert jävla noob tyskland kommer inte ens få ett enda anfall som förra matchen, dom sög ollon.
Aja godnatt
hoppas min älskling startar imorgon iallfall! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0