happy birthday!

Glömde skriva till min kära mamma som fyllde 39 år igår, tänkte skriva det i min blogg men det blev som inte av!
Så skriver nu istället!
Grattis på födelsedagen mamma!
Du är världens bästa, du finns ALLTID där för en när man behöver dig.
Du preoriterar alltid andra före dig själv, du är den mest osjävliska person
som finns!
Jag vet vi har haft det kämpigt och jag vet att jag kallat dig grovt fula saker och jag
vet att jag har sagt att jag hatar dig, men du vet att jag inte menar det.
Jag är ledsen över att ha sagt sånt till dig som du inte borde få höra.
För fan du är verkligen världens bästa mamma!
Du är inte lika hård som massa andra mammor utan du vill att jag ska
leva mitt liv efter hur jag vill leva det, och göra sånt som jag vill.
Och det är jag så jävla tacksam över! Du anar inte hur mycket du betyder för mig.
Så nu önskar jag dig VÄRLDENS bästa 39 års dag!
JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!
och bry er inte om mongot i bakrunden..
OCH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN IDAG ELVIRA min gamla buddie på 17 års dagen!! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0