oleoleole

Gud, vaknade i morse av världens mensvärk, asså jag brukar inte ha någon värk i huvudtaget, men nu höll jag på att dö! typ svimmade och höll på att kräkas, sen var jag skithungrig och skitsvag som jag alltid blir när jag inte äter tillräckligt men om jag åt skulle jag direkt spy upp det.  Typ höftbenen sticker ut jättejätte mycket ur skinnetoch när jag ligget ner så nuddar inte mina lår varandra -.-
och jag kan fortfarande inte äta för kommer bara spy upp det,blir nog en matfri dag för min del :(
Usch fyfan att allt sånt här skit ska komma när det är fotboll..
Speciellt idag, det betyder väl att tyskland blir utklassade också, jävla skitdag! :)
Aja är på fett dåligt humör så ska inte skriva ner.
Ha det sååå bra!
Slänger in en Gif på min älskling som inte kommer få sitta på bänken för han suger,men älskar han endå! får väl hoppas att Podolski eller Özil får benbrott eller något så han får starta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0