Raderad

Så nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen och då vill jag okcså börja från början,så raderade hela bloggen.
får sånna här kickar då jag inte orkar blogga mer men några veckor senare blire fart igen haha!
DET ÄR JU SOMMARLOV!
eller ah nä inte för mig och några till i klassen som har matteskola..
och det beror på endast för att vi är sämst..
och solen skiner, har solar och fått lite linjer men känner mig fortfarande blek, känner mig alltid blek..
OCH IKVÄLL BÖRJAR FOTBOLLS EM! om 2 timmar..
Sommarn börjar på riktigt då! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg som fan som vanligt! <3

2012-06-08 @ 18:36:23
Postat av: Anonym

snygg som fan som vanligt! <3

2012-06-08 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0